- Home
- Erkan Demirel Kimdir?
Erkan Demirel Kimdir?
Erkan DEMİREL
Uzman Eğitmen, Danışman, Müşteri Deneyimi Danışmanı, Eğitmen Eğitmeni, Konuşmacı, Mikro İfade Uzmanı, Profil Analisti
Erkan Demirel, 1973 yılında Bartın’da doğdu. Anadolu Üniversitesi İşletme Bölümü’nün
ardından, Bahçeşehir Üniversitesi MBA programını yüksek onur derecesi ile bitirdi ve
Anadolu.edu.tr’de Davranış Bilimleri Doktora programına kabul edildi.
1994’de özel ilgi alanı olan otomotiv sektöründe iş hayatına başladı farklı markalarda
yönetici pozisyonunda görev aldı. Sorumlulukları arasında, Satış , Satış Sonrası
Hizmetler, Yedek Parça ve Sigorta bölüm yönetimleri olmakla birlikte bu alanlarda sistem
kurulumları ve iç eğitmenlikler bulunmakta.
ISO 9001, 2000 Kalite Yönetimi sistemi, Kuruluş İçi Kalite Denetmeni sertifikalarına da
sahip olan Demirel, ulusal ve uluslararası şirketlerde pek çok kez ISO denetimleri yapmış
ve eğitimlerini vermiştir.
2009 yılına kadar profesyonel iş hayatının yanı sıra Eğitim ve Danışmanlık alanında da
çalışmaları bulunan Demirel, bu yıldan itibaren tamamen Eğitim ve Danışmanlık alanında
iş hayatına devam etmeye karar verdi. Özkent ve Taysever Danışmanlık ve PDR Group’da
Eğitmen, Performans Geliştirme Danışmanlığı üstlendi. Halen TackTMI Türkiye’de Uzman Eğitim Danışmanı olarak görev yapmaktadır.
PROJELERİ
BİR BANKA
İKİ BANKANIN BİRLEŞME SÜRECİNDE birleşimi yönetmek ve sürecin müşteriler üzerindeki negatif
etkisini iyi bir yönetimle pozitif müşteri deneyimine dönüştürmek için tasarlanmış projede müşteriye
dokunan tüm personelin (Tüm Türkiye) danışmanlık ve eğitim projesidir.
BİR HAVALİMANI
Havalimanına giren tüm yolcuların bir dolar fazla harcama yapmasına yönelik müşteri deneyimini
arttırmak üzere planlanmış proje. Havalimanına günde girişi 90.000 kişi giriş yaptığından en büyük
kazanç projesidir. 60.000 dolar/gün kazanç girdisi elde edilmiştir
BİR OTOMOTİV BAYİ
Müşteri memnuniyeti arttırılarak net karı yükseltmek için başlanılan projede önce müşteri dokunma
noktaları çalışması ile müşterinin fonksiyonel ve duygusal yolculuk haritası çıkarılmış ve bu yolculuk
sırasında iyileştirilmesi gereken noktalar ile ilgili gelişim sağlanmış ve bayi ilgili yılda müşteri
memnuniyetinde ilk 3’e taşınmıştır.
BEŞ YILDIZLI BİR OTEL ZİNCİRİ
Hizmetin çok üst seviyede olduğu bu sektörde müşteri memnuniyeti müşterinin hissettiklerine ve
tavsiyesine bağlıdır. Müşteriler çok acımasızca eleştiride bulunabilirler, dolayısı ile misafir diye
adlandırılan müşterinin deneyimi çok önemli hale gelmekte ve satışlar buna bağlanmaktadır. Yapılan
çalışmada hem çalışan deneyimi hem de müşteri deneyimi tüm dokunma noktalarında irdelenmiştir.
Müşterilerinde dahil edildiği 360 derece bir deneyim haritalaması ile iyileştirilecek noktalar
belirlenmiş ve yapılan çalışmalar sayesinde satışta %17 artış sağlanmıştır. Bu, müşteri
memnuniyetinde en yüksek başarı elde edilmiş projedir.
BİR OTOMOTİV DİSTRİBÜTÖRÜ
Yaklaşık 80 bayiden oluşan bir projede öncelikle müşteri memnuniyeti konusunda seçilmiş olan 3
zayıf, 3 orta ve 3 iyi seviyeye sahip bayilerde yapılan deneyim haritalaması çıkarılmıştır ve firmanın
yurtdışı merkezinde Fransa, Almanya, İtalya, İspanya, Rusya ve Türkiye’den katılan danışmanlarla
yapılan 1 haftalık eğitim ve workshop çalışmalarından sonra müşteriye dokunan herkesin katıldığı
2350 kişilik bayi teşkilatında kültür değişimi sağlanmıştır. Bu süreçte, çalışma başladığında
distribütörler arası müşteri memnuniyeti sıralamasında 12. sırada olan marka, satışta 9 sıraya SSH’da
7. sıraya yükselmiştir ve iyileşme devam etmektedir.
EĞİTİM VERDİĞİ FİRMALAR
|
OTOMOTİV
KİRALAMA
BANKA-FİNANS-SİGORTA
RESMİ KURUMLAR
|